התגובות למות מקיין • נתניהו: "ידיד אמת"

איתי גדסי ושלמה ריזל No Comments on התגובות למות מקיין • נתניהו: "ידיד אמת"

התגובות למותו של הסנאטור הרפובליקני ג'ון מקיין – ראש הממשלה בנימין נתניהו ספד לו ואמר: "תמיכתו העקבית בישראל נבעה מאמונתו בערכי הדמוקרטיה והחופש. מדינת ישראל מצדיעה לג'ון מקיין" | גם פנס ואובמה ספדו לו

מקיין בכותל צילום: נתי שוחט, פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

התגובות למותו של הסנאטור ג'ון מקיין. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר: "בצער רב קיבלתי את הבשורה על מותו של ג'ון מקיין, פטריוט אמריקני גדול וידיד אמת של ישראל. תמיד אוקיר בלבי את הידידות האיתנה שלו כלפי עם ישראל וכלפיי באופן אישי. תמיכתו העקבית בישראל נבעה מאמונתו בערכי הדמוקרטיה והחופש. מדינת ישראל מצדיעה לג'ון מקיין".

סגן נשיא ארה"ב מייק פנס אמר: "קארן ואני שולחים את תנחומינו העמוקים לסינדי ולכל משפחת מקיין על פטירתו של הסנטור ג'ון מקיין. אנו מכבדים את חייו של שירות זה לאומה שלנו בצבא ובחיים הציבוריים. משפחתו וחבריו יהיו בתפילותינו. אלוהים יברך את ג'ון מקיין".

‏ברק אובמה, שניצח את מקיין בבחירות לנשיאות ארה"ב בשנת 2008 אמר: "מעטים מאיתנו נבחנו כמו ג'ון, או נדרשו להפגין אומץ כשם שהוא עשה. אולם, כולנו יכולים לשאוף לאומץ לשים את טובת הכלל מעל טובתנו האישית. ג'ון הראה לכולנו מה פירוש הערכים הללו, ועל זה כולנו חייבים לו".



0 תגובות